Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO’nun hububat alım sürecindeki ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına aktarıldığını açıkladı.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) tarafından yürütülen hububat alım sürecine dair açıklamalarda bulundu. Bakan Yumaklı, 3 Haziran tarihinde başlayan alımlara ilişkin ilk ödemelerin çiftçilerin banka hesaplarına aktarılmaya başlandığını duyurdu.
Ülke genelinde halihazırda 211 noktada sürdürülen alım faaliyetlerinin, hasat sezonunun hız kazanmasıyla birlikte 600 noktaya çıkarılması planlanıyor. TMO, kendisine teslim edilen tüm ürünleri satın alacağını taahhüt ediyor.
Üreticilerin ürün bedelleri, teslimattan sonraki 21’inci günden itibaren hesaplara yatırılmaya devam edecek. Bakanlık, çiftçilerin üretim sürecindeki emeklerini korumak adına alım operasyonlarını kararlılıkla sürdüreceğini vurguladı.
Banka başvurularından burs ve yardım başvurularına, iş fikirlerinden ekonomiye kadar geniş kapsamlı içerikler sunan platform.