Yeni Düzenlemeyle 1 Ocak’tan İtibaren Yürürlükte Olacak Kamu görevlilerinin artık çift maaş alma dönemi sona eriyor. 1 Ocak itibarıyla yürürlüğe girecek olan düzenleme ile çalışanların sadece bir yerden maaş almaları ve buna üst sınır getirilmesi sağlanacak. 2025’te Yürürlüğe Girecek Olan Tasarruf 2025 yılında yürürlüğe girecek olan yasal düzenleme ile huzur hakkı, ücret, ikramiye gibi ödemeler…
Kamu görevlilerinin artık çift maaş alma dönemi sona eriyor. 1 Ocak itibarıyla yürürlüğe girecek olan düzenleme ile çalışanların sadece bir yerden maaş almaları ve buna üst sınır getirilmesi sağlanacak.
2025 yılında yürürlüğe girecek olan yasal düzenleme ile huzur hakkı, ücret, ikramiye gibi ödemeler adı altında çift maaş almaya son verilecek.
Yapılacak ödemeler için belirlenen üst sınır, bir ayda 108 bin gösterge rakamının memur aylık katsayısı ile çarpılması sonucunda elde edilen tutarı geçemeyecek. Bu rakam şu an itibarıyla 98 bin lira olarak belirlenmiş durumda.
Birden fazla görev alan personelin aldığı fazla maaş tutarları üzerinden gerekli vergi kesintileri yapılarak asli görevli olduğu kurumun bildirdiği emanet hesabına yatırılacak. Üst sınırları aşan veya ücret alınamayan görevler için ödeme tutarları genel bütçeye gelir olarak kaydedilecek.
Banka başvurularından burs ve yardım başvurularına, iş fikirlerinden ekonomiye kadar geniş kapsamlı içerikler sunan platform.