Gençler Reyondaki Ürünleri Açıp Yediler Elazığ’da bulunan bir zincir markette meydana gelen olayda, 4 genç markete girip reyondaki ürünleri açıp yedi. Paketleri yerlerine bırakan gençler, hiçbir şey olmamış gibi marketten ayrıldılar. Güvenlik Kamerasına Yansıyan Görüntüler Marketin güvenlik kamerasına yansıyan görüntüler, gençlerin ürünleri açıp yediklerini net bir şekilde gösteriyor. Gençlerin rahat tavırları dikkat çekerken, olayın ardından…
Elazığ’da bulunan bir zincir markette meydana gelen olayda, 4 genç markete girip reyondaki ürünleri açıp yedi. Paketleri yerlerine bırakan gençler, hiçbir şey olmamış gibi marketten ayrıldılar.
Marketin güvenlik kamerasına yansıyan görüntüler, gençlerin ürünleri açıp yediklerini net bir şekilde gösteriyor. Gençlerin rahat tavırları dikkat çekerken, olayın ardından market çalışanları durumu fark ederek polise haber verdi.
Market çalışanlarının ihbarı üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, güvenlik kamerası görüntülerini inceleyerek şüphelileri tespit etmeye çalışıyor. Market yetkilileri ise yaşanan bu olay karşısında şaşkınlık içinde olduklarını belirtti.
Şu ana kadar herhangi bir tutuklama yapılmazken, olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği öğrenildi. Market yetkilileri benzer olayların yaşanmaması için güvenlik önlemlerini arttırma kararı aldı.
Banka başvurularından burs ve yardım başvurularına, iş fikirlerinden ekonomiye kadar geniş kapsamlı içerikler sunan platform.